Zapytanie ofertowe – dostawa i wdrożenie wybranych modułów systemu enova365

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie wybranych modułów systemu enova365 wraz ze świadczeniem przez okres 12 miesięcy usług wsparcia technicznego w użytkowaniu systemu oraz usług wprowadzania zmian usprawniających działanie systemu.

Ofertę wraz z dokumentami należy przesyłać w wersji elektronicznej do dnia 25 listopada 2020 r. do godz. 10:00 na adres e-mail: księgowosc@niw.gov.pl, podając w temacie e-maila „Oferta dotycząca systemu enova365”.

Zapytane ofertowe19.11.2020



PDF.png 0.68MB
Załącznik nr 1 Formularz oferty



DOC.png 0.18MB
Załącznik nr 2 Wykaz usług



DOC.png 0.17MB
Załącznik nr 3 Wykaz osób



DOC.png 0.18MB
Załącznik nr 4 Oświadczenie



DOC.png 0.17MB
Załącznik nr 6 Istotne Postanowienia Umowy



PDF.png 1.13MB