Pomagaj nie raz, a cały czas! Kampania Korpusu Solidarności z Erykiem Lubosem

To największa kampania promująca wolontariat długoterminowy w historii Polski. A w niej Mikołaj, który w niecodzienny sposób zachęca do wolontariatu długoterminowego. Jesteście ciekawi? Zapraszamy do oglądania:

Zdziwieni takim zachowaniem Mikołaja? Celowo wykorzystaliśmy efekt zaskoczenia żeby przykuć uwagę odbiorców i zachęcić ich do przyjrzenia się problemowi wolontariatu w Polsce. Polacy bowiem chętnie angażują się w pomoc akcyjną i działalność jednorazową, jednak wolontariat długoterminowy pozostaje jedną z najbardziej deficytowych form działalności wolontariackiej w Polsce.

Polacy chętnie angażują się w pomoc akcyjną, ale niezwykle ważne jest rozwijanie wolontariatu długoterminowego jako jednej z najbardziej deficytowych form działalności społecznej w Polsce – mówi Piotr Krygiel, zastępca dyrektora Narodowego Instytutu Wolności. – Chcemy to zmienić na trwałe, stąd decyzja o realizacji kampanii. Zależy nam, by jak najwięcej osób przekonało się, że wolontariat jest dla każdego, a pomaganie innym może być cennym życiowym doświadczeniem.

Realizowana przez nas kampania ma bardzo duży rozmach. Treści tekstowe, graficzne, wideo i audio emitujemy w następujących kanałach:

  • komunikacja organiczna w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter, Instagram, YouTube),
  • emisja płatna w mediach społecznościowych,
  • emisja spotu wideo 30″ w telewizji,
  • emisja spotu wideo 30″ w kinach w całej Polsce
  • emisja spotu wideo 30″ w pojazdach komunikacji zbiorowej w małych i dużych miejscowościach,
  • emisja bannerów w Internecie,
  • emisja spotu audio w dwóch wersjach („Rudolf” i „Zdziwieni”) na antenach radiowych,
  • komunikacja w mediach tradycyjnych (media branżowe i ogólnopolskie).

Scenariusz spotu został oparty na zderzeniu dwóch światów – tego wykreowanego na chwilę, podczas świąt, z tym, który dla potrzebujących i samotnych jest codziennością. W rolę wyjątkowego Mikołaja wcielił się aktor Eryk Lubos – wigilijny gość o wielkim sercu, który wyrywa bohaterów z bajki, by pokazać im jak naprawdę wygląda świat.

Kampania została zrealizowana na zlecenie Narodowego Instytutu Wolności – Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego przez agencję Twożywo. Odpowiadała ona za kreację i realizację kampanii oraz zakup mediów. Trzydziestosekundowy spot zrealizowany wraz z domem produkcyjnym Dobro, emitowany będzie w TV, radio, w kinach i w Internecie. Reżyserem spotu był Filip Bartczak. W ramach kampanii zostały również zrealizowane: sesja zdjęciowa, dwa spoty radiowe, komunikacja w mediach społecznościowych, kampania bannerowa oraz komunikacja w mediach tradycyjnych. Spot został zrealizowany w różnych wersjach czasowych.

Zachęcamy do śledzenia naszej kampanii! Podzielcie się swoimi wrażeniami i opiniami w mediach społecznościowych lub na adres media@niw.gov.pl 🙂

metadata
Podmiot udostępniający: Narodowy Instytut Wolności - Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego
Wytworzył informację: admin 20 grudnia 2019 12:41:53
Wprowadził informację do BIP admin 20 grudnia 2019 12:41:53
Ostatnio modyfikował: Jolanta Wierzbicka 17 stycznia 2020 5:22:36